Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Disse handelsbetingelser gælder for både B2B og private kunder, der anvender Get Fit Food ApS's webshop.

Afgivelse af bestilling

Som kunde hos Get Fit Food ApS modtager du måltider i den bestilte periode. Vi arbejder for 100% tilfredshedsgaranti. Er der spørgsmål, kan du altid kontakte os på support@getfitfood.dk mellem 08:00-15:00 (mandag - fredag). Vi holder lukket på helligdage.

Handelsbetingelser for levering

Leverandør og distribution: Get Fit Food er din pålidelige leverandør af sund mad. Vi samarbejder med Logistics, som er ansvarlig for distribution og levering af vores måltidskasser.

Leveringstider: Leveringstiderne er forskellige for private og virksomheder og varierer afhængigt af geografisk placering.

Søndagslevering er kun til privatpersoner:

  • Sjælland: 09:00-14:00 og 12:00-20:00
  • Jylland: 09:00-20:00
  • Fyn: 09:00-14:00 og 12:00-20:00

Mandagslevering er til både firmaer og privatpersoner:

  • Kun firmaer: 09:00-12:00
  • Alle: 09:00-14:00 og 12:00-20:00

Leveringsnotifikation: Kunder vil modtage en SMS på leveringsdagen med et estimeret leveringstidspunkt, når ruten starter. En ekstra SMS vil blive sendt, når leveringsbilen er et stop væk, og en endelig SMS vil blive sendt, når måltidskassen er leveret.

Leveringsplacering: Hvis kunden har angivet et specifikt leveringssted ved bestilling (som f.eks. terrasse, trappe, carport etc.), vil måltidskassen blive leveret der. Hvis ingen specifik placering er angivet, vil måltidskassen blive leveret foran kundens hoveddør. Kunden har ansvaret for at sikre, at chaufføren kan levere kassen til den ønskede destination.

Efter levering: Chaufføren tager ikke leverancer med retur. Get Fit Food ApS påtager sig ikke ansvar for tyveri eller hærværk efter levering. Kunden er ansvarlig for sikkerheden af måltidskassen efter levering.

Transportfirma: For mere information om vores leveringspartner, Logistics, besøg deres hjemmeside på https://www.sftlogistics.dk/.

Leveringsomkostninger: Prisen for levering til private er 75 kr. i hele landet, men der vil snart være en prisstigning på 10 kr. Prisen for levering til firmaer er 125 kr.

Kundeservice

Har du spørgsmål eller behov for hjælp, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi er tilgængelige på mail mellem kl. 10:00 og 14:00 fra mandag-fredag

Datasikkerhed:

Get Fit Food ApS bruger sikkerhedsprotokollen SSL, som krypterer information mellem din Internet browser og betalingsserveren, i vores tilfælde Tellers / PBS. Det betyder, at de oplysninger, du afgiver ved betaling med Dankort eller kreditkort, beskyttes under overførelsen fra din computer videre til os.

Get Fit Food ApS overholder reglerne for E-mærkning:

  • Vi bruger aldrig dine personoplysninger til andet end vores samhandel.
  • Vi videregiver aldrig dine personoplysninger til tredje person.
  • Vi gør dig altid klart og tydeligt opmærksom på betingelserne for handlen.
  • Vi gør dig altid klart og tydeligt opmærksom på dine fortrydelses- og reklamationsrettigheder.
  • Vores betalingsløsning er krypteret og sikkerhedsgodkendt.
  • Vi oplyser dig tydeligt om, hvilken virksomhed du handler med.
  • Vi sender dig aldrig nyhedsbreve, uden at du udtrykkeligt har accepteret det.

Betaling:

Betaling foretages forud for den bestilte periode. Pengene trækkes når bestillingen er gennemført og du har modtaget bekræftelse herfor. Dette sker, da det er måltider produceret specielt til dig.

Du kan betale med de mest almindelige danske og internationale betalingskort som Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Visa, Visa Electron, Udover det kan du benytte MobilePay.

Ved betaling med Dankort eller kreditkort skal du blot indtaste dit kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre ved bestillingen af varen. Vi ligger ingen gebyrer på din betaling med kreditkort.

Når du bruger betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200 kr., hvis dit Dankort misbruges ved brug af PIN-koden. Data, du sender til Get Fit Food ApS i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem.

Det er muligt at betale kontant eller med mobilepay, du vælger blot 'kontant betaling' inden du afslutter dit køb ved kassen. Dette gælder KUN ved afhentning af sin bestilling i butikken.

Bestiller du ind i en ferie periode forbeholder vi os retten til ikke at skulle tilbagebetale beløbet, hvis kunden skulle have overset ferieperioden. Den eller de bestilte uger vil blive leveret efter ferieperioden.

Levering:

Levering af varer fra Get Fit Food ApS anses for fuldført, når forbrugeren har modtaget varen. Leveringstiden er 1-9 dage fra bestillingstidspunktet. Vi leverer til hele Danmark, dog ikke til ikke-brofaste øer.

Vi benytter professionelle leverandører for at sikre, at dine måltider ankommer friske og klar til at blive opvarmet eller nedkølet. Alle vores måltider bliver pakket forsvarligt ind i specialdesignet emballage, der sikrer, at maden holder sig kold under transporten.

Det er dit ansvar at være til stede for at modtage din levering. Hvis du ikke er hjemme, når leveringen ankommer, og du har undladt at give os specifikke instruktioner om, hvor din levering kan stilles, vil din ordre blive taget tilbage til vores køkken. I dette tilfælde vil du blive kontaktet for at arrangere en ny leveringstid, hvilket kan medføre yderligere leveringsomkostninger for dig.

Fortrydelsesret:

Du har 14 dages fortrydelsesret ved køb af varer, der ikke er produceret specielt til dig. Da vores måltider er produceret specielt til dig, har du ikke fortrydelsesret på disse produkter.

Hvis du har fortrudt dit køb, skal varen tilbageleveres i samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, der åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

Get Fit Food ApS - Mileparken 10B, 2740 Skovlunde - Danmark

Når du fortryder dit køb tilbagebetales købesummen til dig af Get Fit Food ApS, når vi har modtaget varen retur og har haft mulighed for at undersøge den.

Klagemuligheder:

Er du ikke tilfreds med en vare, du har købt hos os, eller mener du, at en vare er blevet leveret i beskadiget stand, beder vi dig straks tage kontakt til os. Du kan kontakte os på [indsæt e-mail her] eller på [indsæt telefonnummer her].

Hvis vi ikke kan finde en løsning sammen, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du indgive din klage i EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr.